Elektrostatik akımlar dokuda nazik ve derin etkili bir
dalgalanmaya neden olur.Bu dalgalanma doku beslenmesini artırıcı ,kas gevşetici ve anti inflamatuar bir etkiye sahiptir.
Ödem ve sekresyonlar bu metodla kolaylıkla uzaklaştırılırken ağrı hızla ortadan kaybolur.
Bu yönleriyle  DEEP OSCILLATION® teknolojisiyle
üretilen cihazlar eksternal uygulanan terapiler arasında
yeni dönem travmatik uygulamalar ,postoperatif müdahaleler, akut ağrı ve açık yara tedavisi için benzersiz bir yöntem sunar.

Çalışma Prensibi:

Derin osilasyon  teknolojisinde hasta vücut dokusu bir elektrot, fizyoterapistin eli veya probe ise diğer bir elektrot olarak kullanılır.  Elektrotlarda elektriksel kutuplar pozitif ve negatif olmak üzere belirlenen frekanslarla sürekli değiştirilir. Normal elektroterapi cihazlarında uygulanan elektrik akımları doğrudan hasta vücut yüzeyine verilirken bu teknolojide araya yalıtkan bir tabaka konularak elektriğin kutuplar arası hareket etmesi engellenir. Bu sayede elektrik akımı dokuda bir dirence neden olmaz fakat elektrot yüzeylerini kutuplaştırır. Anlatıldığı üzere bu tedavide elektrot olarak kullanılan hasta vücut yüzeyi ve probe bu kutupları oluşturur. Zıt kutupların oluşturduğu itme ve çekme kuvvetiyle derin fakat nazik bir dalgalanma yaratılır. Aynı anda bu kuvvetler sonucu hücre içi ve dokular arası boşluklarda osmatik basınç farkı meydana gelir.
Bu osmatik basınç farkı nedeniyle şu etkiler gözlemlenir:

• Hücre içi beslenme hızlanır,hücre rejenerasyonu gerçekleşir.
  • Dokular arası boşluklardaki sıvının hareketi sağlanır, en

önemlisi bu boşluklarda yer alan ve hidrofilik bir molekül olan proteinler basınç farkı ile doğal olarak hareket eder. Bu sayede derin osilasyon ödem tedavisi,açık yara tedavisi,anti aging uygulamaları, travmatik ağrı gibi birçok alanda efektif olarak kullanılabilir.

PHYSIOMED®
DEEP OSCILLATION® EVIDENT CLINICS

Cerrahi sonrasında, travma ve nörolojik indikasyonlarda hızlı yenilenme, ödem, inflamasyon, yara ve ağrıda iyilestirici.

Klinik olarak kanıtlanmış etkiler;

• Ağrının azalmasındaki büyük etki
  • Anti-inflamatuar
  • Ödemin absorbe edilmesinde yüksek etki
  • Yara iyileşmesinde ilerleme
  • Anti-fibrotik
  • Rubor redüksiyonu
  • Detoksifikasyon
  • Doku kalitesinin gelişmesi

Uygulama alanları;

• Pre ve post operatif terapi
  • Travmatik yaralanmalar ve nörolojik hasarlar
  • Ağrı sendromlar

PHYSIOMED® PHYSIOMED® PHYSIOSON-Expert 1 ve 3 MHz Ultrason Terapi Cihazı
DEEP OSCILLATION® PERSONAL SPORTS

Derin osilasyon prensibi ile çalışan yüksek teknolojili el ünitesi, çalışma sonrası rejenerasyon, travmatik ağrı, kas ağrıları,ödem ve açık yaralar için kullanılabilecek portatif bir ünitedir. Probe yardımı ile hasta kendi kendine uygulama yapabilir. Sports çip kartı sayesinde geniş LCD ekrandan indikasyonlar hakkında bilgi alınabilir, uygulamalar grafiksel olarak gözlemlenebilir.

DEEP OSCILLATION® PERSONAL AESTHETICS

Derin osilasyon teknolojisinin anti aging uygulamalarında kullanmak amacıyla dizayn edilmiş özel problarla çalışılabilen benzersiz bir cihazdır.Dokularda oluşan kırışıklıkları sarkmış bölgeleri ve selüliti tedavi etmekte kullanılan cihazda aesthetics çip kartı sayesinde geniş LCD ekrandan indikasyonlar hakkında bilgi alınabilir, uygulamalar grafiksel olarak gözlemlenebilir.

PHYSIOMED® PHYSIOMED® PHYSIOSON-Expert 1 ve 3 MHz Ultrason Terapi Cihazı
HIVAMAT® 200

Derin osilasyon  prensibi ile çalışan yüksek teknolojili klinik ünitede fizyoterapistin eli ile uygulama yapmasına olanak verilir bu sayede manipulasyon ile derin osilasyonun desteklenmesine imkan sağlanır.
Ünite bataryalı olarak dizayn edilmiş ve taşınabilir bir halde bulunmaktadır. Fizyoterapist istediği frekansı kendi seçebilir ve manupulasyon tekniklerini kullanarak uygulama yapabilir.

Fizik Tedavi Cihazları Distribütörü © 2015 ERMED REHABİLİTASYON VE SAĞLIK GEREÇLERİ SAN. TİC. LTD. ŞTİ. | Tüm Hakları Saklıdır.