Elektrotsuz taşınabilir el çantası formatında elektroterapi cihazı. Yüksek doz kesikli magnetik alanlar patentli icat tarafından üretilir. Bu magnetik alanlar elektriksel tedavi alanlarının ortama transfer edilmesinde rol oynar. Fizyolojik olarak derinin 3-4 cm derinliğine kadar etkilidir. MAGCELL® basit ve çok kısa tedavi süreleriyle bu yeni mobil tedaviyi önerir

PHYSIOMED® CARCI LASERMED Lazer Terapi Cihazı

Hızlı terapi başlangıcı, direkt program hafızası veya indikasyon indeksi, iki bağımsız kanal, magnetik alanın odaklanabilmesi için MFC teknolojisi.

MAG-Expert
Magnetoterapi Cihazı

Terapatik magnetik alan cihazı ile titreşimli magnetik alan, farklı frekans ve akım gücleri kullanılarak uygulanabilir. Aynı zamanda farklı ölçülerdeki selenoid ve aplikatörlerle de uygulama yapılabilmektedir.

Magnetik alan terapisinin etkileri;

• Ağrı kesici
  • Enflamasyon giderici
  • İyileşme sürecini hızlandırıcı
  • Kan dolaşımını uyarıcı

MAG-Expert Opsiyonel Aksesuarlar ile Uygulama Çeşitleri
Ø=60 cm selenoid, ve terapi yatağı ile omurga, pelvis ve tüm vücut magnetik alan tedavisi

Aplikatör seti ile lokal magnetik alan tedavisi

Ø=30 cm selenoid ile baş blögesi ve uzuvların magnetik alan tedavisi

PHYSIOMED® PHYSIOMED® PHYSIOSON-Expert 1 ve 3 MHz Ultrason Terapi Cihazı
MAGCELL® Arthro

Elektrotsuz elektroterapi yoluyla artroz ağrılarında uzun süreli rahatlama MAGCELL® ARTHROnun kullanımı inanılmaz derecede kolaydır. Sadece cihazı açın ve tedviye başlayın- her nerede olursanız olun üzerinize ne giymiş olursanız olun!Bir tedavi iki buçuk dakikalık iki seanstan ibarettir.

MAGCELL® ARTHRO özel olarak artroz ağrısını dindirmek için dizayn edilmiş bir cihazdır. Ağrılı kalça ve diz artrozlarında,Hallux rigidus ve bunions ta ve diğer artrozik durumlarda da  oldukça hızlı bir şekilde etki gösterir. MAGCELL® ARTHRO yaralanmaları hızlı bir şekilde yatıştırarak hücresel metabolizmayı hızlandırır hareket kabiliyetini arttırır.
Yüksek doz kesikli magnetik alan dokuya nufuz ederek terapatik olarak elektriksel akımların etkili olmasını sağlar.Bu akımlar eklem bölgesinde  ve direkt olarak ağrılı bölgenin merkezinde derin bir şekilde etkili olur.Klinik raporlara göre akut ağrı birkaç seanstan sonra azalarak hastanın mobilitesi geri kazanılmaktadır.

PHYSIOMED® CARCI LASERMED Lazer Terapi Cihazı
MAGCELL® Microcirc

Elektrotsuz elektroterapi yoluyla uzun süreli olarak dolaşımı artırır. MAGCELL® MICROCIRCın kullanımı inanılmaz derecede kolaydır. Sadece cihazı açın ve tedviye başlayın- her nerede olursanız olun üzerinize ne giymiş olursanız olun!Bir tedavi sadece birkaç dakika alır.

MAGCELL® MICROCIRC arterlerdeki kan dolaşımını artırmak üzere dizayn edilmiş bir elektroterapi ünitesidir.Tedavi Diabetik ayak sendromu  PAOD (peripheral arterial occlusive disease) veya arteriel kan dolaşımını düşüren diğer rahatsızlıklarda hızlıca etki gösterir.
MAGCELL® MICROCIRC hızlı bir şekilde periperal kan dolaşımını fark edilir derecede artırır ve ikincil komplikasyonların oluşmasını engeller.Geç safhalarda pfilaktik etki sağlanması için tedavinin özellikle erken safhalarda uygulanması önerilir.
Yüksek doz kesikli magnetik alan dokuya nüfuz ederek terapatik olarak elektriksel akımların etkili olmasını sağlar.Bu akımlar kan dolaşımını %30'a kadar artırıp hücresel metabolizmayı optimize ederek derinlemesine etki eder. Kan dolaşımındaki bu artış klinik olarak da onaylanmıştır.

Fizik Tedavi Cihazları Distribütörü © 2015 ERMED REHABİLİTASYON VE SAĞLIK GEREÇLERİ SAN. TİC. LTD. ŞTİ. | Tüm Hakları Saklıdır.